neděle 30. září 2012

Pink and yellow

Máte v šatníku nějaký kousek, který jste zahlédli v reklamě, na plakátech, na internetu, apod. a bylo vám jasné, že jej musíte mít, až se objeví v obchodech? Přesně takhle jsem to měla s tímto svetříkem. Naprosto si mě získal v téhle barvě, a i když i výběr ostatních barev nebyl k zahození, sáhla jsem po tomhle, protože jsme jej přeci chtěla tak dlouho! S neonovou žlutou se podle mě doplňují skvěle. Na konci článku můžete vidět výsledek čekání na kamaráda. Nerada čekám, protože si pak krátím chvíli spontánními koupěmi, tentokrát třeba rtěnky v barvě svetru. Další fotka tady. A pokud chcete, mrkněte na votocvohoz, objevila se tam nová várka věcí na prodej. Některé už jsou rozebrané, ale pár kousků ještě zbývá!

svetr, náhrdelník, taška, boty H&M, kalhoty Topshop

-- HEZKOU NEDĚLI --

26 komentářů:

  1. kolik stál ten svetr? je parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  2. jo, tak přesně s tímhle svetrem jsem to měla stejně!!! ale ten materiál mě docela odradil...stejně si ale myslím, že jak přijde ještě trochu větší zima neodolám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, z toho jsem byla naživo lehce zklamaná, ale co bychom čekali, za tu cenu. Každopádně na těle je zase hodně příjemný, to je plus.

      Vymazat
  3. svetr je krásný! :)
    tobě to moc sluší! :)))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  4. ten svetr je super, asi se na něj zajdu podívat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se také moc líbí, ale když jsem si ho zkoušela, hrozně mě kousal a to já nesnesu :/
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. sveter je veľmi pekný :) aj fotky sú super.

    OdpovědětVymazat
  7. Málem mě sežral, když jsem si ho zkusila :(

    OdpovědětVymazat
  8. - mam zalusk na ten smetanove bilej. ale fakt, ze je dost ridkej .(

    OdpovědětVymazat
  9. Máš krásné fotky a moc jemný hezký styl, radost tě najít!
    Hezký zbytek večera, G.

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý svetr. sluší ti to :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Na figuríně mě zaujala ta růžová, v obchodě mě zaujala i vínová a pak jsem si všimla ostatních barev...nakonec jsem se v kabince asi půl hodiny rozmýšlela jestli bílý nebo hnědý...teď mam hnědý..a je boží..ale jak říkám, líbily se mi všecky barvy, i ten tvůj je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny barvy jsou skvělé, kdyby byl o chlup kvalitnější, pořídím si ještě další jeden minimálně .)

      Vymazat
  12. Jeej, ty si super! :)) Oddnes som pravidelný čitateľ. Krásny svetrík. :))))

    http://eyesofizabel.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Svetr ti moc sluší:)! Ale odkud je ta krásná kabelka:))?

    OdpovědětVymazat
  14. Love it!

    (giveaway iphone case)

    Kiss,
    Laura

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím, že stejný svetřík jsem si zkoušela nebo podobný a ještě ve vínové... Ale moc mi tento styl nesedí nebo nevím :/

    OdpovědětVymazat
  16. úžasná kombinace, ten svetr a ta kabelka jsou božííí :)

    OdpovědětVymazat
  17. ta první fotka je boží! a svetr se mi dost líbí taky o něm uvažuju :)

    OdpovědětVymazat
  18. svetr super, s kabelkou se úžasně doplňuje:)
    krása

    OdpovědětVymazat
  19. tenhle svetr se mi líbí snad ve všech barvách, akorát když jsem na něj v obchodě koukala, tak mi přišlo, že bude kousat :/

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.