úterý 12. července 2011

Triko s potiskem

Koupit vytoužené triko s potiskem pro mě byla cesta peklem. Šatník se mi hemží pouze jednobarevnými triky, tílky, a maximální odvaz je námořnický proužek. Už delší dobu jsem však prahla po něčem s potiskem. V Ostravě jsou taková trička očividně nedostatkovým zbožím. Výlet do Brna mě vysvobodil. Není to sice ani jedno z těch, po jejichž uloupení jsem toužila v Zaře (slevy v brněnské Zaře už nikdy víc), ale i tak je pro mě na čas dostatečně uspokojivé. Jste pro potisky, nebo jednobarevnost?

šortky H&M, brýle Lindex, triko Pull and Bear, baleríny F&F, náhrdelník Cameiou, náušnice Babô

-- HEZKÝ DEN --

36 komentářů:

  1. pacia sa mi na nom tie volanikove krajkove rukavy..najs

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem rozhodně pro! A toto je moc pěkné. Moc se mi líbí fotky a naušnice :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem pro jednobarevnost, taky moc nepreferuju potisky, ale tohle se ti fakt povedlo!:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. vtááááááááááááky!
    krásna!

    OdpovědětVymazat
  5. Já potisky moc nemusím, ale tenhle je krásný! Takový decentní! A ty náušničky jsou největší roztomilost! <3

    OdpovědětVymazat
  6. s potiskama je to těžký málokterej mě zaujme a ještě míň se mi jich líbí... ale tohle triko je fajn a něžné a k tobě se hodí :)

    OdpovědětVymazat
  7. mám dost triček s potiskem, ale u mě je to teď právě obráceně.. že prahnu po všem jednobarevném a jednoduchém.. maximálně nějaký vzor :) sluší ti!
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí, velmi. To tričko je takové do francouzska.

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké, moc hezké :) A ty tvoje náušničky, ty jsou prostě dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý naušnice !
    A song (i když pěkný) krapet morbidní :D

    OdpovědětVymazat
  11. náušničky a náhrdelník - krása :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tričko se povedlo, ale mně by se líbilo bez potisku :-D

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. To tričko je skvělý! Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  14. neviem čo sa sťažuješ, to tričko je úplne super!

    OdpovědětVymazat
  15. poslední fotka je hezká!! a z dálky se ani nepozná, že je to potisk :D
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  16. na tobě vypadá roztomile , to je tím jak si pěkně štíhlá

    OdpovědětVymazat
  17. mááš moc pekný blog :) super štýl :)

    OdpovědětVymazat
  18. jeh, pěkné=) momentálně jsem PRO, ale často se mi ta období střídají - takže mám pro jistotu v zásobě dostatek s oběma variantami..

    budeš mít čas ve čtvrtek? předběžně jsem se domluvila s Blani, že si půjdem dát nějaké čůčo, než vyrazíme na Colours.. přidej se, hůůů=D

    OdpovědětVymazat
  19. Ten potisk je decentní, takže krása a náhrdelník je úžasný. :)

    OdpovědětVymazat
  20. jsem pro oboje, ale ted taky shanim jedno s potiskem. Mam asi moc konkretni predstavu, protoze se mi nikde nic nelibi.
    Slusi ti to (s potiskem i bez:))

    OdpovědětVymazat
  21. Ty jo, ty jsi strašně útlounká a to tričko tě dělá ještě útlejší :) Počkej v Brně mají Zaru? Kde tam?
    A já jsem jak pro potisk, tak pro jednoduchost, líbí se mi oboje, jak s čím sladěné ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Dazz: Zara je na Mendláku .. kousek od Háemka.

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem spíš na ty jednobarevné. Mimochodem krásné náušnice :)

    OdpovědětVymazat
  24. já tedy jak kdy, mám ráda upnutější jednobarevná a jednoduše vzorovaná trička a nadruhou stranu volnější s potiskem, to je nejjednodušší věc co si obléct, když se ti nechce nic moc vymýšlet, legíny nebo džíny a volnější triko s potiskem, k tomu výrazný náramek a sbohem
    a tohle triko je moc pěkný, takový letní, ještě bych si k němu vzala slamák. a sbohem. =)

    OdpovědětVymazat
  25. Úžasně stylová záležitost. Nevím, co dřív vyzdvihnout, ale zaměřím se na šperky - ty mě naprosto okouzlily. Pošťácký řetízek a náušnice jsou přesně těmi originály, které rozzáří i obyčejný model. Nicméně - super tričko s potiskem a kraťásky rozhodně obyčejným modelem nejsou, takže prostě - záříš!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  26. Zara není na Mendláku, ale na České (ale je blízko u HM, to máš pravdu ;)).

    OdpovědětVymazat
  27. Ooo, to spolu všechno tak pěkně ladí, až mi oči přechází :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.