pondělí 25. července 2011

Anne Brontë

Když jsem se v antikvariátu poohlížela po něčem od sester Emily a Charlotte Brontë, ruka mi sáhla po téhle knize. Věděli jste, že byla i třetí sestra, Anne? Já tedy ne. A protože od Emily ani Charlotte v antikvariátu nic nebylo, odnášela jsem si domů Anne. Zatím jsem se k ní nedostala, ale má tak vtipný přebal, že jsem vám ji musela vyfotit. Nejdříve jsem ho chtěla vyhodit a nechat si knihu jen bez přebalu. Ale myslím, že stojí za to ho uchovat, ať se zasmějou i jiní.


-- HEZKÉ PONDĚLÍ --

Já ho mimo jiné strávím balením na příští tři dny mimo Ostravu.

28 komentářů:

  1. Obal je hodně dobrý!:-) Jinak vím, že jsou tři sestry. Respektive 3 sestry spisovatelky, jinak jich bylo mám pocit 5...

    OdpovědětVymazat
  2. Ano ano, měla jsem na mysli spisovatelky .. :)

    OdpovědětVymazat
  3. neznám ani jednu, ehm..
    obal je skvělý, miluju koláže!

    OdpovědětVymazat
  4. Kampak se chystáš? :)
    Já právě chci číst knížku Onde day, která byla zfilmovaná a půjde na podzim do kin (v hlavních rolích Anne Hathaway a Jim Strurgess...áá :))
    Jenže je to kniha poměrně nová a taky tlustá, tím pádem drahá a v knihovně snad stokrát zarezervovaná :( :D

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že i když jdu na nákupy knih často za knihou určitého autora, nakonec mě přesvědčí ke koupi obal knihy :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak to jsem vubec nevedela, ze mely i dalsi sestru. jinak obal je hodne vtipny :D


    www.myamericandr3am.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Kde schováváš ty antikvariáty Lindi? :D Já nemůžu žádný dobrý najít! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jasné, poznám :-) Čítala som to už dávnejšie, máme doma staré vydanie. Slovenský názov je "Tajomná pani Grahamová." Fajn kniha. Nie že by som sa nechala ovplyvňovať kritikmi, ktorí považujú Annu za najmenej talentovanú spomedzi súrodencov, ale je pravda, že hoci mám jej knihy rada, neberú ma tak ako knihy jej sestier :-) Inak, minulé Vianoce som od nej dostala Agnes Greyovú.

    Obal je dobrý :-P :-D

    Lily

    OdpovědětVymazat
  9. Iva: A to jsi prošla střední školou? :D :D

    Josefína: Ne, to opravdu nejsem :)

    Suzinqa: No jak se to vezme, o šťastném konci pochybuju. Ale neboj, nečtu jen romantiku :D

    Zorka: Praha!

    Almendra: Já ti říkám - provedu tě, chceš-li. Tahle je z antikvariátu v Porubě, kousek od Alšáku, ten mám ráda. Ale nedostanu se do něj tak často. Nejčastěji chodím do jednoho v centru u Kuřího Rynku a pak u Stodolní.

    Lily: A byla Agnes Grey dobrá? Četla jsem o ní na netu :)

    OdpovědětVymazat
  10. O tretej sestre som netušila! Daj potom recenziu, nech vieme či to stojí za to. A Linduška, v prahe sa vidíme,.. je ti to jasné, hej?

    OdpovědětVymazat
  11. jsi úplná knižní žena! :)
    ale to je dobře :)

    OdpovědětVymazat
  12. hehe, střední i vysokou literátskou=D

    OdpovědětVymazat
  13. Ivoooo :D :D Ale tak určitě ti nic neříkají jen ty jména, ale Na Větrné hůrce i Jane Eyre, určitě jo!

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám ráda všechny tři sestry:) a ten obal mi přijde správně pošehanej, ale moc se k té knížce nehodí...

    OdpovědětVymazat
  15. ahááá, no jistě=D

    OdpovědětVymazat
  16. Přímo tuhle stejnou knížku jsem už v antikvariátu viděla a taky jsem se divila, že jsou 3 sestry spisovatelky

    OdpovědětVymazat
  17. ja som knihu citala cca pred rokom , a je najlepsia od troch sestier :) skoda, ze tato kniha nie je az taka znama, ale je sakramentsky dobra :)

    OdpovědětVymazat
  18. máš strašně krásný nehtíky!

    OdpovědětVymazat
  19. jana eyrová je jedna z mojich top pubertalnych knih, od šarloty. napis potom ako je na tom s pisanim jej sestra anna :-))))

    OdpovědětVymazat
  20. to jsem četla. dobré počtení))

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.