neděle 22. srpna 2010

 PECHA KUCHA NIGHT OSTRAVA

Zhruba před hodinou jsem se vrátila ze skvělé akce. Akce, o které jsem vás už informovala dříve - Pecha Kucha. Právě dneska (vlastně už včera), proběhla první Pecha Kucha Night v Ostravě. Pro vás, co si už nepamatujete, že jsem akci zmiňovala, nebo vás prostě zajímá, o co jde, mrkněte na http://pkno.cz/ . Ve zkratce jde o prezentace ve formátu 20 x 20 (20 snímků, na každý je 20 sekund). Jde o kulturní akci, možnost potkat zajímavé lidi a dozvědět se nové věci a především - bavit se. Jde o akci, probíhající dnes už po celém světě. Pecha Kucha vznikla v Japonsku a teď už se koná i v metropolích jako je Londýn, New York. U nás je to třeba i Brno a Praha. A ano, konečně i Ostrava.

Byla jsem z akce nadšená. Líbily se mi vybrané prostory. Konečně jsem se dostala za brány dolu Hlubina, ach ty naše tajemné Vítkovice. Ostraváci jistě vědí. Na akci jsem byla už pár hodin předem, takže jsem měla čas si všechno projít, nafotit .. Původně jsem měla pomáhat s finálními přípravami, ale nakonec se to obešlo beze mě.

Pecha Kucha bude v Ostravě probíhat pravděpodobně 4x za rok a všem Ostravákům i lidem z okolí ji mohu doporučit. Na první Pecha Kucha vystupovali vesměs designéři, architekti, fotografové, návrháři, avšak tohle není podmínkou. Prezentovat může prakticky kdokoliv o čemkoliv, žádná omezení krom formátu 20 x 20 nejsou. A pro vysvětlení názvu - Pecha Kucha (čti "peča kuča") znamená v překladu z japonštiny "noc tlachů" :)
A mně se to dnešní tlachání moc líbilo.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Následuje smršť fotek. Opravdu jsem se snažila vybírat, ale chtěla jsem vám ukázat zároveň místo, kde se akce konala a zároveň fotky Andy i mě.

 Jednoduše :)

Realizační tým. Plný schopných, mladých, krásných lidí, milujících Ostravu (šedé tričko = můj bratr).

Tuhle fotil táta. "Toto obkládal Jožo Mlynář." ... "To byl chuj." (nutno dodat, že prostory, ve kterých se Pecha Kucha konala jsou bývalé mužské sprchy.

 Brož od B. konečně jsem ji patřičně využila :)

(máma)

naše práce s Andy, velmi těžký úkol, vhodný pouze pro zodpovědné jedince


hala, kde se konaly prezentace

Pár minut před začátkem (bylo plno, lidé stáli a bylo to báječné!)

cestou domů

Daniel .. obyčejný kluk, teď už symbol Ostravy.

Byli jste tam? Co na to říkáte? Znáte, neznáte?

Chci už na další !

20 komentářů:

  1. super, super, super ........ super
    Andy

    OdpovědětVymazat
  2. nebola som tam:P
    ale vyzerá to všetko vééľmi zaujímavo.a aj tvoja brož je krásna

    OdpovědětVymazat
  3. pekne fotky :)ta posledna je strasne zaujmava :P

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi překrásná! hádej, kdo to píše? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tady B. :) přijímám polibek a posílám jeden zpět :-*

    OdpovědětVymazat
  6. teďka o takové akci čtu poprvé, ale zní to fakt zajímavě. moc se mi líbí ty prostory...úžasny.

    a jo, můj blog je asi prokletej. Nebo ne..jen jsem dřív přidávala moc velky fotky.
    A chystám se na Un.Palackeho- žurnalsitika/filmové vědy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Linduško, právě jsi strávila den v tom nejbožštějším oděvu, který jsi na sebe za celý život vzala. Přesně tak, jak si to přeješ, a máš pocit, že ti to nejde. Elegantní, trošku rozverné, ale jednoduché. Jednička s hvězdičkou a čtyři kredity do dalšího semestru navíc!

    OdpovědětVymazat
  8. Nebyla, přestože jsem chtěla jít. Snad příště .)

    OdpovědětVymazat
  9. vypada to paradne, ja jsem chtela jit, ale byla jsem mimo mesto :( budou i fotajdy z afterparty? :) kamarad tam mel hrat .)

    OdpovědětVymazat
  10. Všechno a všichni vypadáte úžasně. Vůbec jsem o té akci nevěděla, ale třeba příště. :) Moc ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  11. wow teda, o téhle akci jsem ještě neslyšela, ale zní to opravdu zajímavě..
    a moc se mi líbí místo kde se akce konala!:)
    a sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  12. haha a to sem ted mela tyden pauzu :)) uz jsem nastesti ok, dekuju! jj to byl evidentne on, nekde na blogu jsem ho taky zminovala :) skoda, meli ste ukecat i rodice na tanecek :)

    OdpovědětVymazat
  13. a k tomu merde - prvni a druha knizka byly super, idealni oddychove letni cteni, treti a ctvrta uz nemely takovy spad, ale bylo to dobre :)

    OdpovědětVymazat
  14. Slyším to poprvé a lituju toho, že jsem se to nedozvěděla dříve.Příště tam určitě budu chtít být. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Byla jsem a bylo to uzasny, a ty vypadas ve skutecnosti jako krehka panenka:)

    OdpovědětVymazat
  16. pekne jednoduche outfity
    Boze odkial si mi do tvare taka povedoma?

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní: já byla viděna? stydím se :D ale tu panenku beru jako lichotku .. děkuju :)

    B: netuším, ale často mi to lidi říkají :D a nikdo to neví .. :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, prave som objavila tvoj mily blog :-) Pecha Kucha je super, v Bratislave fici s pravidelnostou uz nieco vyse roka, aktualna bude teraz v sobotu, ak by si mala cestu okolo :-)
    http://www.pechakucha.sk/

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.