pondělí 8. března 2010

Mrazivé pondělí

Ranní mínusové teploty mi chuť k cestě do školy, zrovna nedodaly, nýbrž jsem vzdala snahu o to, aby mi bylo teplo za každou cenu. Ono mi stejně nikdy není. Takže jsem si vzala to, co jsem stejně chtěla, a vzala bych si to i kdyby bylo +5°C. Omýlání počasí už mě vážně nebaví.

Pro začátek fotka mého inteligentně vyhlížejího zvířete. Myslím, že je kouzelná. A, kdo říká, že jezevčíci jsou svině, a proto je nemá rád, já říkám: "ano jsou svině, a proto ji miluju".

Cestou ze školy mě pobavil prodejce na ulici u stánku se slunečními brýlemi, který se mladým slečnám snažil vnutit fake Rayban - wayfarer. Slečna si pravděpodobně nebyla jistá tím, zda jí brýle sluší a pán to vyřešil: "to není o tom, jestli ti to sluší, jsou všechny stejné, to je styl, CHÁPEŠ?!".
Tyrkysové tílko, bílé tričko, podkolenky - H&M, černý svetřík NY

Hezký týden, vám všem :)
Lindina

12 komentářů:

  1. Je je krásná. Tak takovej prodejce by mě asi taky pobavil:D Jinak na fotkách ti to sluší:))

    OdpovědětVymazat
  2. Meggi je skvělá :-)***
    Andy

    OdpovědětVymazat
  3. Nice blog.
    permission to put on my site?
    http://www.modahistoria.com/look10/
    http://look10.blogspot.com/
    http://www.lk10.net/selection.htm
    JOIN TO
    http://www.modahistoria.com/formulario_prueba.htm

    Greetings

    OdpovědětVymazat
  4. pejsek(fenka) je hotovej model!!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. ach ti prodavači.D
    to u nás v OC mě snad už třikrát zastavila taková ta ženská co vám nutí parfémy "zadarmo" a jestli znám tuhle a tuhle reklamu a tuhle a tuhle firmu. nejlepší je, že už před rokem mi říkala že za měsíc má přijít na trh a ještě jsem ji tedy nikde neviděla.. .D

    OdpovědětVymazat
  6. ta první fotkaaaaa♥ dokonalost!:)
    a tobě to samozřejmě taky moc sluší!:) já mám zrovna dneska hroznou depku z tý zimy...a je mi fuk, že aspoň svítí sluníčko, zkrátka tu zimu už dál nemůžu snášet:/
    měj se krásně:)

    OdpovědětVymazat
  7. opravdu úžasné fotky. ta 3 zespoda má hloubku :)

    OdpovědětVymazat
  8. že?.) vzhledem k tomu, že je květinový vzor in, budu mít stylové muffiny.D
    jen co najdu čas a chuť na vytvoření, pochlubím .)

    OdpovědětVymazat
  9. jeee pejsek je krásnej :) a tobě to taky moc sluší!!

    OdpovědětVymazat
  10. Je proste rozkosna...ma na te fotce uzasny vyraz :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.