neděle 3. ledna 2016

FREE TIME

Jak jste si užili volno o svátcích? Řekněte mi, prosím, že jste nic nedělali! Já totiž ne. Každoročně mám sáhodlouhé seznamy úkolů, které chci ve volnu stihnout a je jedno, zda to jsou Vánoce nebo Velikonoce, letní prázdniny. Položky jako uklidit skříň, natřít stůl, přesadit květiny. Věci měsíce odkládané, které se ale co si budeme povídat, neposerou, když je necháte ladem ležet měsíce další. Letos jsem po letech nedělala vůbec nic z toho, co jsem musela. Nic. Koukala jsem na pořady v televizi, které mě pramálo zajímaly, četla jen občas, na blog nesáhla týdny, ale jen přemýšlela a odpočívala, hodně spala a hodně jedla. Občas bohužel i hodně pila. A jsem za to ráda. Budu tu nabytou energii čerpat v dalších týdnech, kdy budu dělat zase všechno to co musím a mnohem méně toho, co bych chtěla. A moje jediné předsevzetí ? To, abych co nejdříve mohla říct, že dělám to co chci a ne to, co musím.


svetr Lindex, košile Mango, džíny Topshop, kabát secondhand




4 komentářů:

  1. Krásny sveter, tento outfit sa mi farebne veľmi páči !

    OdpovědětVymazat
  2. nová farba vlasov? perfektná..a takato kombinácia košela sveter ma velmi baví..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec ne :) nebarvila jsem se asi dva roky a nemám v plánu to měnit. Čas od času použiju hennu kvůli výživě. Takže to co je na fotkách je odraz přirozeného odrůstání barev minulých a taky toho, jak se mi barva mění v závislosti na ročním období!

      Vymazat
  3. Odkud je ten klobouk? :) dokonalost ten outfit je....PŘENÁDHERNÝ <3

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.