čtvrtek 13. srpna 2015

COTTON DRESS?

Tyhle šaty jsou jedna z nejkrutějších ran, kterou mi uštědřilo online nakupování. Mango, které jsem od té doby stokrát proklela, psalo, že jsou šaty bavlněné. Bavlněná na nich není ani cedulka se složením, je to 100% polyester, ať si tvrdí co chtějí. Bohužel/bohudík se mi je nechtělo vracet poštou a co víc, já je mám ráda. Nejvíc pravděpodobně pro ten výstřih na zádech, myslím že i předchozí článek napovídá o tom, že ty mě teď baví. Polyesterové oblečení by se mělo prodávat s doporučující cedulkou "pokud se už odvážíte si tohle v létě obléct, doporučujeme vycházet ven po 20. hodině večerní"!

šaty Mango, boty asos, batoh Matt&Nat


8 komentářů:

  1. šaty jsou ale moc hezké a ten batoh je perfektní!
    JULI JULI blog

    OdpovědětVymazat
  2. tak tohle je mega super! hrozně ti to sluší Lindi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, šaty jsou to na pohled hezké, na nošení asi už tolik ne, ale chápu, že rozčilování se s reklamací, ještě v tak parném létě, by ničemu moc nepomohlo.
    Chtěla bych se tě zeptat- co to máš za barvu na vlasy? Strašně se mi líbí, jak je tak nenásilně zrzavá :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lucko, omlouvám se, s tím ti nepomůžu, déle než rok se nebarvím :))

      Vymazat
  4. Sic to není bavlna, ale vypadají hezky, schovat na babí léto ;)

    Prima víkend,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  5. škoda. ale vyzerajú veľmi pekne :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.