neděle 25. ledna 2015

TAKE ME SERIOUS

Učící víkend mi přinesl mnoho nového. Za jeden víkend jsem si stihla dvakrát připravit teplou večeři (no dobře skoro teplou) a zjistit, že smažené tofu je jedno z nejlepších jídel poslední doby. Čtyřikrát jsem měla tendenci porušit svůj zákaz nakupování, naposledy u téhle kabelky. Psát si s Oksanou v průběhu celých dvou dní, kdy jsme nadávaly na učení, to jak jsme na to už staré, a místo toho raději plánovaly její výlet do Ostravy. Stihla jsem se dodívat na Boyhood a trhla svůj rekord v koukání na film na čtyřikrát. Stáhla jsem si Transparent, a s kamarádem probrala co všechno uslyšíme na letošních Colours of Ostrava

 džíny Zara, taška asos, šála F&F, svetr, kabát H&M

24 komentářů:

  1. děsně ti to sluší! na tý poslední máš úžasný vlasy :) a tu kabelku asi potřebuju!

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný outfit. Šál je nádherný ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. - caribou na letosnim colours me rozhodne nenechava chladnou. do haje ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kabelka, co si si skoro koupila je výborná. Líbí se mi, jak je oboustranná :) Ale to poštovný, ble..

    OdpovědětVymazat
  5. Tak už kromě jedné kabelky a sukně máme i stejnou šálu! Je skvělá a snad i moje nejoblíbenější :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeej tak toto je krásne ! Tieto veľké šály sú uplne superné.;)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Trumfnul i ten "náš" z Háemka!

      Vymazat
    2. ale ved ten bol uplne ina kategoria!
      toto je fešn šál :-D

      Vymazat
  8. To je ten Boyhood na tom fakt tak špatně? Pořád nad ním váhám, zda to stojí za čas..
    Btw., ta šála je tip top!
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíš, jasně že stojí! Je úplně boží. Já jsem si jen vybrala špatný čas. Mám jen trochu času večer a po pracovním dni jsem dost unavená. Vzhledem k délce skoro tři hodiny jsem si to raději kouskovala, než abych u toho usínala a nic z toho neměla. To, že jsem koukala na čtyřikrát nemění nic na tom, jak dobrý je to film.

      Vymazat
  9. Maxišále, to je moje! A znova si ma presvedčila o tom, že som rád, že sa nemusím už učiť (teda do školy sa nemusím..), tiež sa na to cítim tak nejak... staro. :D

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  10. krásná šála!

    http://pavlakresnickova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. a odkud je kosile? je i jinem postu? diky. mej se, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jenom tady, přišlo mi, že je málo vidět, tak jsem to ani nepsala. Je z Reservedu, koupila jsem ji ve slevách po Vánocích :)

      Vymazat
    2. ok, dekuju za odpoved. tesim se, az bude vic, alespon tip na otufit post, hm? ;-) M.

      Vymazat
    3. Proč ne, udělám post na přání ;)

      Vymazat
  12. Moc ti to slusi outfit je krasny, libi se mi ty barvy!

    OdpovědětVymazat
  13. Ta šála ... úplne ťa rozžiarila

    OdpovědětVymazat
  14. Úchvatná šála! Jsi krásná! ❤

    OdpovědětVymazat
  15. krásný šál!! :)


    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.