úterý 30. září 2014

REVIEW OF THE WEEKEND

Pomalu se do mě vkradl podzim, nečekán, nezván, se promítl i do šatníku a palety barev, po kterých ráno sáhnu, když hledám co na sebe do práce. Koncem srpna jsem měla ještě problém se na podzimní módu přeorientovat, pořád jsem běhala v letních barvách a odmítala se vzdát, ale poslední dva týdny jsem tomu podlehla. Možná k tomu přispělo to, že najednou (aspoň já mám ten pocit) zase musím vstávat za tmy. Ve skříni se mi kupí teplé svetry, v obchodech ihned koukám na složení, co má méně než 50 % vlny, nechávám bez povšimnutí na věšáku, protože letos má údajně být krutá zima! Už mi jen zbývá vyhranit si čas na úklid šatníku a udělat prostor podzimním a zimním kouskům.

P.S. Ne, že bych měla potřebu si pořád sahat do čerstvě ostříhaných vlasů, jak se na první pohled může z fotek zdát, ono zkrátka foukalo jako prase .)


bunda, boty votocvohoz, kalhoty, triko Lindex, taška zoot.cz

4 komentářů:

 
Používá technologii služby Blogger.