pondělí 13. května 2013

NOT CURRENT BUT PERFECT

V důsledku spousty maličkostí a toho, že mi nebylo přáno, přidávám fotky od Lubky v době, kdy jsou už poměrně neaktuální. Byl začátek dubna, v Bratislavě 5°C, v Ostravě 30 cm sněhu, foukalo a mě zachránila tahle čepice za 2 eura a Lubka nás všechny vyfotila u nejlepšího domu a celkově je to vlastně ta nejlepší spolubydlící (ještě k tomu prudce talentovaná), jakou si Zuz mohla najít. Ale já sem ty fotky prostě dát musím, už pro to, jak jsem pro ně fotografku naháněla .)

Because of lots of little details and the fact that, I simply wasn‘t able to do so, i add photos from Lubka now, when they are not that current. It was the beginning of April. In Bratislava 5°C, in Ostrava 30 cm of snow. It was windy and I was saved by this 2 euros cheap hat. Then Lubka took photos of us next to the best house there was and as a whole she is the best roommate (plus she is realy talented) Zuzka could ever wished for. But I simply must put these photos here, if only because how I was bothering the photographer.

20 komentářů:

  1. posledná fotka je úplne perfektná <3

    OdpovědětVymazat
  2. mě čepice nikdy moc neslušely, tak závidím lidem, kterým to v čepicích sluší

    OdpovědětVymazat
  3. na tý první fotce seš hrozná drsňačka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem se myslím měla tvářit, že mi Ivii, na kterou jsem koukala vypráví něco strašně zajímavého :D ale možná to není ten moment a jen jsem nasraně hleděla na lidi, že chtějí projít, když fotíme :D

      Vymazat
  4. Na první fotce vypadáš jak z nejdrsnějšího gangu ! :D
    A na druhé jsi nejmilejší človíček na světě ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. - co ovsem neprestane bejt aktualni je tva abnormalni krasa !
    ach och !

    OdpovědětVymazat
  6. Ta první a poslední fotka! Wow, sluší ti to♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  7. ta bunda je perfektná!

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Linduš,teda na poslednej by som ťa ledva poznala.Ale na prvej si úplne najviac!A v tých šatoch máš sexi boky:D :))

    OdpovědětVymazat
  9. fakt ťa vyťahať za tie milé líčka :D a ten dom je prekrásny

    OdpovědětVymazat
  10. vážne super fotky a čiapka ti pristane :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc moc ti to na fotkách sluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji vám za pozitivní reakce! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherný fotky!!! A tobě to fakt sekne :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.