úterý 5. února 2013

BETULIP + LINDA

Na fanpage jsem vás naladila tajemnou fotkou z neurčeného kouzelného místa a dnes přicházím s vysvětlením. Od BeTulip jsem dostala nabídku, která se těžko odmítá. Navázali jsme spolupráci a prvotní setkání proběhlo v jejich dílně, kterou jsem vám chtěla nafotit a bylo mi to umožněno. Vždycky mě taková místa lákala a jako člověka, který si horko těžko přišívá i knoflík ke kabátu je jasné, že do takovýchto míst se já dostanu jen jako návštěvník a pozorovatel.

Za BeTulip stojí trojice žen, které se prostě jednou rozhodly, že chtějí mít tašku přesně podle svých představ, kterou by mohly nosit. Všechno je mi to o to sympatičtější, že jsou z Ostravy. Neméně velkým, vlastně asi největším plusovým bodem je však jejich osobní přístup. Nemusíte se vázat na střihy, co už v BeTulip vymysleli (ne, že by jejich nabídka nebyla široká), ale můžete přijít s vlastním návrhem. Na fotkách můžete vidět například obaly na ipady, který si chtěla nechat ušít jedna zákaznice, až se stal novým výrobkem BeTulip. Mně osobně se velmi líbily, jen ještě mít dát co do něj, že. 

Z nepřeberného množství možností se vám málem za chvilku začne točit hlava. Můžete si nechat ušít tašku na míru, donést starou kůži, ze které chcete vyrobit tašku, vybrat si podšívku, nechat si upravit uši tašky na míru. Nebo se můžete nechat vést jejich návrhy, vybrat si něco z rozsáhlé nabídky a nechat si poradit. 

Pokud vás zajímá, jakým směrem se celá spolupráce bude dále ubírat, pak se mnou zůstaňte v kontaktu, třeba právě na fanpage se příště dozvíte s předstihem o dalším článku!



12 komentářů:

 
Používá technologii služby Blogger.