pátek 19. října 2012

The warmest things

To je tak, když jdete na kulturní akci (Pecha Kucha Night) do kostela. A kostel = zima, to je jasné. Oblečete si tedy ty nejteplejší věci, co doma máte. Vlněný svetr i kabát, teplé šaty. Je vám pěkně teplo, místy horko. A druhý den vás bolí stejně v krku. Tak já nevím, kde se stala chyba!

Článek tady měl být už včera, ale mně se žalostně nechtělo. Poslední dobou mě nebaví u počítače trávit dobu delší, než nezbytně nutnou. Taky když jsem byla na hranici toho, jestli tedy budu nemocná či ne, mě pokaždé u počítače rozbolela hlava. Poslední dobou tady tedy trávím dobu jen nezbytně nutnou. Kéž by mi to vydrželo co nejdéle!

 svetr Debenhams (secondhand), šaty, kabát H&M


32 komentářů:

  1. Jako ze žurnálu, což skvěle sedí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá kombinace! Sluší ti to a svetr se mi fakt líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný kabátek! A šaty vypadají také skvěle :)
    Moc ti to sluší!
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektné šaty aj všetko! Inak, baktérie sa rozmnožujú v teple, tak možno si im aj teplým oblečením pomohla :-D Alebo je to blbosť? Mimochodom, som tiež chorá, ako aj kopa ľudí okolo mňa, a pozdravujem ťa z postele :-)
    Lily

    OdpovědětVymazat
  5. Podobné šaty mala aj Rihanna a sú skvelé :)) Pristane ti to :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle kabátek mám taky a je prostě skvělý:) A Tobě sluší moc:) A ty šaty<3

    OdpovědětVymazat
  7. Superskvělý, miluju ten svetr!

    OdpovědětVymazat
  8. Jakoby taky bych chtěla byt s každým dalším příspěvkem hezčí a hezčí!:)

    OdpovědětVymazat
  9. ten kabát + ty šaty jsou naprosto nejlepší retro! :)

    OdpovědětVymazat
  10. ta barva kabátu je úžasná! a ty taky samozřejmě :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten kabát je perfektní! Takový jsem ještě neviděla:)

    OdpovědětVymazat
  12. doporučuju brát nějaké vitamíny, nejlépe komplex:) mě je po nic čím dál tím líp:) jinak, Lindi, moc ti to sluší, jsi mojí velkou inspirací!

    http://wind-in-hair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Máš strašně krásnou barvu vlasů, můžu se zeptat, jakou používáš barvu? Jinak ti to moc sluší!:)
    http://weareyoung-anette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to bych ti ráda řekla, ale byl to za a) přeliv, takže se postupně vymývá a za b) se nechávám barvit u kadeřnice. Ale byl to nějaký z odstínů přírodní hnědé.

      Vymazat
  14. pipik ty už ale máš dlhé vlasy ejha

    OdpovědětVymazat
  15. To je taková škoda že jsme se nezpekučovaly ! Pac Zrz s Mambulí tam mrzly taky :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nefér. Já jsem na každé PKNO .)

      Vymazat
    2. Co myslíš uděláme příští PKNO rekord? :P

      Vymazat
  16. Ten Kabát!


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné hodinky :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. I adore your outfit- the hounds tooth print is fabulous! Love the picture of all you girls hiding behind the columns :D

    OdpovědětVymazat
  19. kraaasny outfit...krasna kombinace barev...nenasilne ale prece napadite, supr

    OdpovědětVymazat
  20. ten kabát je skvostný!!! krása

    OdpovědětVymazat
  21. mohu se zeptat odkud jsou ty šaty? Nějakou dobu už sháním tričko či sukni nebo alespoň nějaký kousek z takovéto látky, líbí se mi i svetr a hodinky, smím se zeptat odkud všechny tyhle krásné věci máš? :) Předem děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.