úterý 6. prosince 2011

Prosincová filmová doporučení

S Andy jsme se chystaly na Perfect Days Alice Nellis a skončily na Vyměřeném čase (neptejte se mě proč). Mě tyhle akční scifi pohrávající si s fantasií diváka prostě baví. Na určitý čas vám to odvede myšlenky, skvěle se odreagujete a zároveň neodcházíte z kina filmem poznamenaní s tím, že o něm musíte přemýšlet další týden. Jednou za čas se tyhle oddechovky hodí. A Amandiny oči ! Och.


Melodie mého srdce je pro mě film už s příběhem. Slyšela jsem o něm někdy v létě, pořád si jej připomínala, až jsem si ho našla na internetu. Nevím jak se to stalo, ale nestáhla jsem ho do konce nikdy, pořád jsem to odkládala, až jej nakonec dávali v televizi. Asi rána osudu. Byl skvělý. J. R. Meyers má zvláštní herecké kouzlo, které si v žádném filmu s ním neumím vysvětlit. Melodie mého srdce je spíše pohádkový příběh, a tak je ho třeba brát. Nebudete pak mít potřebu kritizovat nedostatky a nereálnost filmu - vždyť je to přeci pohádka.


Na One Day rovnou koukněte a na nic se mě neptejte. A já si běžím koupit knihu. P.S. Ef, v roce 2003 je účes přímo pro tebe.


Co jste minulý měsíc viděli vy?

-- HEZKÝ DEN --

17 komentářů:

  1. Amanda je moje oblíbenkyně, takže Vyměřený čas musím vidět!
    Melodii mého srdce jsem myslím viděla minulý rok, je to skvělý film pro vánoční atmosféru, myslím :)
    a poslední film jsem ještě neviděla, takže to musím rychle napravit!
    naposledy jsem viděla tu upírovinu co teď běží v kinech, což rozhodně není film k doporučení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak na zavolanou, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. One Day už jsem viděla a pěkně jsem si na konci pobrečela:):) krásný příběh to je:)

    OdpovědětVymazat
  4. Akurat vcera som pozerala In time, super odreagovanie a Amanda bola nadherna :)

    OdpovědětVymazat
  5. Melodii mého srdce jsem viděla minulý rok na Štědrý den... je to nádhera... :)
    Já jsem naposledy viděla Arsen Lupin - zloděj gentleman. Je na to hrozné hodnocení, ale mně se to fakt líbilo. Je ale potřeba si přečíst před tím pár knížek o Arsénovi, pak to prostě stojí za to :).

    OdpovědětVymazat
  6. na "In time" som bola v kine, sci - fi je u nás na dennom poriadku :) Zrovna In time má čo doháňať, je tam veľa záležitostí z režisérskeho a scenáristického súdka s ktorými som sa nestotožnila, ale Amanda za to stojí, je tam famózna a obdivujeme jej beh v opätkoch :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vyměřený čas je nádhernej!! a One day je krásnej ještě víc!!! ne! raději mám Vyměřenej čas..je to film uplně pro mě! :)

    OdpovědětVymazat
  8. august rush je jeden z mojich naj filmov,hlavne kvôli soundtracku :)

    OdpovědětVymazat
  9. in time a perfect days jsem viděla líbilo se mi to! justin a amanda ach :D

    OdpovědětVymazat
  10. one day a in time jsou fakt skvele filmy :X

    OdpovědětVymazat
  11. melodie mého srdce je naprosto nádherný film:) a na vyměřeném čase byla mamka a moc se jí to líbilo:) a o tom posledním už jsem taky slyšela:)) já dneska koukala asi po sté na the notebook.) <3

    OdpovědětVymazat
  12. Súhlasím, One day je nádherný film :) kuknem aj na ostatné

    OdpovědětVymazat
  13. Ona day paráda! kniha ještě lepší!

    OdpovědětVymazat
  14. a co Dům, Dům jsi neviděla? já teda taky ještě ne, ale MUSÍM!!! co nejdřív..

    OdpovědětVymazat
  15. ty jo ja ani nemám na toto čas ...ako náhle ho budem mať všetky kuknem ...a ešte pár na viac...

    OdpovědětVymazat
  16. ja už som tak dlho nevidela pekný film.. naposledy nejakú Párty vo Vegas, aj to vyberal môj drahý a hlbšia pointa tam nebola :D ale tento vyzerá ozaj krásne :)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.