neděle 19. června 2011

Noc tlachů

Aneb, když jsem byla na čtvrté Pecha Kucha Night. Vyzbrojila jsem se tričkem a páskem ze sekáče, každé po deseti korunách a šortkami za třicet, aby se neřeklo. A je jasné, že za náušnicemi se skrývá Boo.
Po týdnech jsem ukojila svoji chuť na pivo (jedno, více si slušné studentky nedávají).
To až po zkouškovém.

tričko, pásek, šortky secondhand, boty H&M, sako H&M Showroom, punčochy Calzedonia, hodinky Ikonik








-- HEZKÝ VEČER --

37 komentářů:

  1. hmmm, mít tak nohy jako jako, taky bych nosila šortky raz dva!

    OdpovědětVymazat
  2. ano! sekne ti to..a ceny su najlepsie..takto sa nakupuje predsa ;) a Boo je ti sikula!

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé náušnice a hodinky! Sekne ti to!

    OdpovědětVymazat
  4. Jo lego...to asi také zapracuji :D

    OdpovědětVymazat
  5. na druhé jsi šibal, na čtvrté jsi boss, na šesté tě miluji.

    OdpovědětVymazat
  6. super extra cool
    jednoduché věci jsou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  7. tyvogo..to sakoo:O to chci..to je nadhera

    OdpovědětVymazat
  8. Thereska: Pozor, pozor! Zastoupení Levňáku je zde pouze v podobě šortek! Pásek i tričko jsem ulovila v Unimodě, když jsem šla kolem - bylo vše za 10 Kč :P

    Reb: Boo je boží! :)

    Beáta: A já jsem si myslela, že nejvíc mi to sekne na první a třetí! Ty šibalko!

    Priscilla: Taky ho miluji :)

    OdpovědětVymazat
  9. Málokdy píšu komentáře tohoto typu, ale: "tady na těchhle fotkách bych tě sežrala, jak seš roztomilá".)

    OdpovědětVymazat
  10. a prý: jen na dvou se tvářím normálně. A kolik si jich použila, kecko! Tak příště nekritizuj mé fotografické schopnosti:D
    L*

    OdpovědětVymazat
  11. skvely nooohyy!a tyhle I♥ trička jsou nejpohodlnější a nejuniverzálnější a proste nejlepsi:)

    OdpovědětVymazat
  12. Skvelý festivalový look! A hneď som vedela, že za naušnicami je Boo.) Pristane ti to, kráska!

    OdpovědětVymazat
  13. Moc se mi líbí sáško! A naušnice perfekt :) Jsi kočka.

    OdpovědětVymazat
  14. boo je šikula.
    ty jseš kočka.
    se skvělým tríčem

    OdpovědětVymazat
  15. mas krasny nohy!!;)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. páči sa mi kombinace trička a saka


    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  17. vypadá to úžasně :) sluší ti to moc :)

    OdpovědětVymazat
  18. týjo, sluší ti to! tričko za 10,- a kratasy za 30,- ? no nee!!:D nevěřím!! silně závidím!
    mít tak nohy jako ty, lítám v oblacích...:)

    OdpovědětVymazat
  19. Zu: Díky puso :) o to víc si toho cením, hehe :)

    Verča: Souhlas!!

    Eva: Boo se neschová! :)

    Cookies: Tys mi nepochválila nohy, beee :´( :D

    Děkuju všem !

    OdpovědětVymazat
  20. Džínovejma kraťasama a I <3 NY tričkem (pro který jsem kamarádku musela posílat až do Ameriky, zatímco ty ho máš za pětku) se nedá nic zkazit :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já takhle jako ty nakupovat prostě neumím :( :D

    OdpovědětVymazat
  22. Skvělý outfit, tohle tvoje sáčko je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  23. to je skvělé, prostě to má šmrnc a já to žeru!!

    OdpovědětVymazat
  24. Chci tvý nohy.
    Protože triko mám, šortky +- taky, náušnice si zas vyrobím... ALE TY NOHY.

    OdpovědětVymazat
  25. Luci: Já když jsem první triko kupovala pro kamaráda, taky bylo až z Ameriky :D velmi složitou cestou :))

    Natali: Dám ti radu - chce to pečlivý trénink, dobrého průvodce a prázdnou peněženku. Pak je úspěch zaručen!

    Tyna: Díky moc :))

    Ivii: No to je mi teda, koment :D

    Lucy: Děkuji ;)

    Boo: Vyměním za vlasy, není problém.

    OdpovědětVymazat
  26. no ja, byla čičina!!!

    OdpovědětVymazat
  27. óóó, miluju tenhle outfit!
    a k tomu mi hraje písnička z Pýchy a předsudku... prostě ty tady máš atmošku, strašně ráda bych nedělala nic jinýho než tady brouzdala! FAKT!

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.