středa 24. listopadu 2010

Pecha Kucha Night Ostrava 2nd video

Dnes jen takhle v rychlosti. Lístky jsou k dispozici už jen na dvou místech, vážení! Antikvariát Fiducia už má vybrakováno. Jinak myslím, že video mohou zhlédnout i "neostravští". 
4.12.2010

Hezký den!

6 komentářů:

  1. Ty jo, vůbec nevím o co jde, jelikož jsem Brňák, ale musím sdílet, protože je to geniální :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ivet: Pro představu mrkni na www.pkno.cz, kde zjistíš, o co zhruba jde a akce se pořádá i v Brně, takže pak zkus pohledat a určitě nebude o nic méně zajímavá, než ta ostravská! :)

    OdpovědětVymazat
  3. haha sice mi to neslo tady, ale na linku z pkno uz jo :) funny :) Lindi prosimte, v kolik to vlastne zacina? nejak jsem to na pkno nenasla :( a bohuzel mi do toho neco vlitlo, ale pokusim se to prave jeste nejak poladit, chtela jsem si uzit trochu te kultury zas :( to je tak vzdycky kdyz se na neco tesim hodne dopredu :(((

    OdpovědětVymazat
  4. Začíná to stejně jako minule 20:20 :)

    OdpovědětVymazat
  5. to video vidím podruhé a stejně nechápu o co tam jde :-D
    Andy

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.