středa 29. září 2010

Stručně po lišácku

S Lišákem (můj kadeřník) jsme moji ofinu střihly po lišácku. Tedy ani nevím jak, a měla jsem ofinu rovnou. Vlasy mám jakože fakt přes celé čelo. Jsem z toho nervózní. Nevím jestli se cítím jako malá holka, nebo přísná učitelka. Aspoň je univerzální .. na bok ji můžu hodit vždycky.



Jako druhý a zároveň poslední bod dnešního programu, vás chci zlanařit k návštěvě nového blogu Beátky z Opavy. Párkrát jste v článcích mohli zahlédnout "B. z Opavy", tak je tedy mezi námi. Věštím jí raketový start a stálé místo na hvězdném nebi. Drahá B.: http://fashionpicanteria.blogspot.com/


KRÁSNÝ DEŠTIVÝ DEN :)

15 komentářů:

  1. Ty jsi maličká, miloučká Lindina. A s tou ofinkou tě asi miluju!

    OdpovědětVymazat
  2. seš s tou ofinou rozkošná... lišákovi můžeš poděkovat:))

    OdpovědětVymazat
  3. Very good, young Lady!
    Líbí se mi to! A ty si na to zvykneš;-)

    OdpovědětVymazat
  4. je aka si zlata s tou ofinkou :)

    OdpovědětVymazat
  5. já se taky přidávám, moc ti to sluší :-)
    L.

    OdpovědětVymazat
  6. hezoučké! a krásně se ksichtíkuješ :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja si tiež ofinu tak strihám, že nie do rovna, tak hocijak a vždy som so sebou spokojná. Ani kaderníčku mi netreba

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji vám, dámy! už jsem si mírně jistější :)

    Foly: to seš sakra dobrá. Já zvládám stříhat jen ofinu na bok, ale na tuhle si asi netroufnu až odroste!

    OdpovědětVymazat
  9. Setsakramensky ti to sekne (tak, že se s tebou snad ani nebudu prát :D)

    OdpovědětVymazat
  10. tyjo, taková krasavice. i feel ashamed.

    jsi asi 5633235679096436789054332358000832568* hezčejší než celá sandra, haha!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Fotografie s výrazem jsou ty nejlepší z nejlepších :o)). S ofinou nebo bez...já vlastně ani nevím...ty jsi před tím ofinu neměla ??? /it was joke/:o)). Tobě to sluší, vypadáš dobře s ofinou i bez ní. Foto kamarádky mě nadchlo - náladou, atmosférou, místem i smyslem pro humora :o)/

    OdpovědětVymazat
  12. Juu, ta ofča ti moc sluší!!!:)

    OdpovědětVymazat

 
Používá technologii služby Blogger.